Support Kom i gang Installer Weply på Shopify-nettstedet
Installer Weply på Shopify-nettstedet
Oppdatert: 25. oktober, 2022
Før du begynner:
Før du følger disse trinnene, sørg for å ha følgende klart:
Chat integration script
1. Gå til Shopify administrasjonssiden din
2. Klikk på Customize theme
3. Klikk påCustomize
4. Gå til Theme actions i nedre venstre hjørne.
5. Klikk på Edit code
6. Gå til Layout
7. Klikk på {/} theme.liquid
En kodefil skal vises på høyre side av skjermen.
8. Finn </body> delen
9. Legg til chat-integreringsskriptet ditt før </body>
10. Klikk save og oppdater nettstedet ditt for å se chatten din på nettet.
Kan du ikke se chatten din?
- Husk å tømme hurtigminne! I noen tilfeller kan det hende at nettstedet ditt ikke oppdateres umiddelbart og har en 'tøm hurtigminne' funksjon.
- Søkemotorer holder også et hurtigminne over nettsteder. Du må kanskje tømme hurtigminne i nettleseren du bruker. Her er noen guider for hvordan du gjør det: Google, Safari, Microsoft Edge
- Installerte du chatten på en staging-server? Kanskje chatten ikke er konfigurert til å vises på serveren din på grunn av URL-begrensninger. Ta i så fall kontakt med support.
- Hvis ingen av de overnevnte fungerte, kontakt support.
Hva blir det neste?
- Sørg for at du mottar e-postvarsler fra Weply slik at du ikke går glipp av leads. Slik konfigurerer du det på Apple iOS og Android.
- Send chat-hendelser til Google Analytics-kontoendin for å få bedre oversikt over kundereisen.
- Koble Weply til Facebook-siden din slik at følgerne dine også kan nå deg der 24/7.
Behøver du hjelp?
+47 67 79 22 40
Våre telefontider er
mandag - torsdag 8.30 til 16.00
fredag 8.30 til 15.30
Vi prøver så langt som mulig å besvare alle e-post innen 24 timer.