Support  Beste praksis Hvordan du får leads i din primære innboks (Gmail)

Hvordan du får leads i din primære innboks (Gmail)

Oppdatert: 21. oktober, 2022

Hvis Weply-leadsene dine havner i en mappe som ikke varsler om at du har fått e-post, kan det være lurt å sørge for at de havner i den primære innboksen din. Nedenfor har vi skrevet en kort guide til deg som bruker Gmail, både på mobil og datamaskin.

Gmail (mobil)

Alternativ 1. Markere som ikke-spam

  1. Åpne spam-mappen og klikk på lead-e-posten fra Weply
  2. Trykk på de tre prikkene i øvre høyre hjørne av meldingen, og trykk deretter på Ikke spam

Alternativ 2. Flytt til primær innboks

  1. Åpne lead-e-posten fra Weply Trykk på de tre prikkene i øvre høyre hjørne, klikk på Flytt og velg til Primære

Uansett om du har valgt alternativ 1 eller 2, kan du gjøre e-posten mer fremtredende i innboksen ved å trykke på de tre prikkene i øvre høyre hjørne, og velge Merk som viktig.

Gmail (datamaskin)

Alternativ 1. Markere som ikke-spam

  1. Åpne spam-mappen og høyreklikk på lead-e-posten fra Weply
  2. Klikk på Ikke spam

Alternativ 2. Legge til i kontakter

  1. Åpne lead-e-posten fra Weply 
  2. Hold musen over avsenderinformasjonen (om Weply), så vises alternativet Legg til i kontakter

Alternativ 3. Flytt til primær innboks

  1. Gå til mappen der lead-e-posten fra Weply har endt opp
  2. Høyreklikk e-posten, trykk på Flytt og velg Innboks

Nå kan du føle deg trygg på at du får vite det når vi sender deg varme leads!

Behøver du hjelp?

+45 21 199 199

Våre telefontider er
mandag - torsdag 8.30 til 16.00
fredag 8.30 til 15.30

Vi prøver så langt som mulig å besvare alle e-post innen 24 timer.