Support Beste praksis Hvordan du får leads i din primære innboks (Gmail)
Hvordan du får leads i din primære innboks (Gmail)
Oppdatert: 21. oktober, 2022
Hvis Weply-leadsene dine havner i en mappe som ikke varsler om at du har fått e-post, kan det være lurt å sørge for at de havner i den primære innboksen din. Nedenfor har vi skrevet en kort guide til deg som bruker Gmail, både på mobil og datamaskin.
Gmail (mobil)
Alternativ 1. Markere som ikke-spam
- Åpne spam-mappen og klikk på lead-e-posten fra Weply
- Trykk på de tre prikkene i øvre høyre hjørne av meldingen, og trykk deretter på Ikke spam
Alternativ 2. Flytt til primær innboks
- Åpne lead-e-posten fra Weply Trykk på de tre prikkene i øvre høyre hjørne, klikk på Flytt og velg til Primære
Uansett om du har valgt alternativ 1 eller 2, kan du gjøre e-posten mer fremtredende i innboksen ved å trykke på de tre prikkene i øvre høyre hjørne, og velge Merk som viktig.
Gmail (datamaskin)
Alternativ 1. Markere som ikke-spam
- Åpne spam-mappen og høyreklikk på lead-e-posten fra Weply
- Klikk på Ikke spam
Alternativ 2. Legge til i kontakter
- Åpne lead-e-posten fra Weply
- Hold musen over avsenderinformasjonen (om Weply), så vises alternativet Legg til i kontakter
Alternativ 3. Flytt til primær innboks
- Gå til mappen der lead-e-posten fra Weply har endt opp
- Høyreklikk e-posten, trykk på Flytt og velg Innboks
Nå kan du føle deg trygg på at du får vite det når vi sender deg varme leads!
Behøver du hjelp?
+47 67 79 22 40
Våre telefontider er
mandag - torsdag 8.30 til 16.00
fredag 8.30 til 15.30
Vi prøver så langt som mulig å besvare alle e-post innen 24 timer.