Support Beste praksis Hvordan du får leads i din primære innboks (Outlook)
Hvordan du får leads i din primære innboks (Outlook)
Oppdatert: 21. oktober, 2022
Hvis dine Weply-leads sendes til en mappe som ikke gjør deg oppmerksom på innkommende e-post, kan det være lurt å sørge for at de sendes direkte til innboksen. Nedenfor har vi skrevet en kort guide til deg som bruker Outlook på mobil eller datamaskin.
Outlook (mobil)
Alternativ 1. Flytte til fokusert innboks
- Åpne lead-e-postene fra Weply og trykk på de tre prikkene øverst til høyre på skjermen (ikke de tre prikkene i selve e-posten)
- Klikk på Flyt til mappe og velg Innboks
Alternativ 2. Markere som ikke-spam
- Åpne mappen med uønskede e-poster og klikk på lead-e-posten fra Weply
- Trykk på de tre prikkene i øvre høyre hjørne (ikke de tre prikkene i selve e-posten)
- Klikk på Ikke uønsket
Alternativ 3. Legge til i kontakter
- Åpne lead-e-posten fra Weply
- Klikk på informasjonen om avsenderen, det vil si Weply, og klikk på Legg til i kontakter
- Åpne lead-e-posten fra Weply
- Klikk på informasjonen om avsenderen, det vil si Weply, og klikk på Legg til i kontakter
Outlook (datamaskin)
Alternativ 1. Angi som hvitlistet i Outlook Webmail
- Åpne lead-e-posten fra Weply
- Du vil få opp en melding som varsler deg om at meldingen er blokkert for sikkerhets skyld. Her må du akseptere noreply@weply.dk som avsender og at innhold fra denne e-postadressen alltid skal vises.
Alternativ 2. Hvitliste i Outlook-versjon etter 2000
- Gå til lead-e-posten fra Weply og klikk på det blå området øverst hvor det står Last ned bilder
- Velg å legge til avsenderen (eller domenet) i listen din over avsendere du stoler på
Nå har du endret alle fremtidige lead-e-poster fra Weply slik at de havner i din primære innboks i stedet for spamfilteret!
Behøver du hjelp?
+47 67 79 22 40
Våre telefontider er
mandag - torsdag 8.30 til 16.00
fredag 8.30 til 15.30
Vi prøver så langt som mulig å besvare alle e-post innen 24 timer.