Vi klargjør potensielle kunder til rådgivningen din
Våre erfarne chatkonsulenter er spesialister på å generere varme leads til konsulenter/rådgivere
Mine Arvinger
Med Weply er Mine Arvinger tilgjengelig for potensielle kunder 24 timer i døgnet, hele året, med ekte mennesker klare til å hjelpe i chatten.
21%
AV BESØKENDE CHATTER MED OSS
49%
AV CHATTENE
BLIR HOT LEADS
44%
LEADS UTENFOR
ÅPNINGSTIDER
Mine Arvinger
Med Weply er Mine Arvinger tilgjengelig for potensielle kunder 24 timer i døgnet, hele året, med ekte mennesker klare til å hjelpe i chatten.
21%
AV BESØKENDE CHATTER MED OSS
49%
AV CHATTENE
BLIR HOT LEADS
44%
LEADS UTENFOR
ÅPNINGSTIDER
Vær tilgjengelig og få mer ut av trafikken på nettsidene dine
Vær tilgjengelig på nettet 24/7/365
Med personlig live chat døgnet rundt går du aldri glipp av potensielle salg - selv når kontoret er stengt og du er langt borte i helgen. Tilby personlig service i sanntid og skap det beste førsteinntrykket som gjør at den besøkende velger deg.
Nettsidetrafikk blir til kunder
Våre chatkonsulenter screener trafikken for besøkende, og innhenter informsjon om de som er interesserte i å kjøpe. Du setter selv kravene til hvilke opplysninger du ønsker å motta om din potensielle kunde, som navn, telefonnummer, epost og hva de trenger hjelp med. Chatkonsulentene våre sender glovarme leads direkte til din innboks og/eller CRM-system.
Kvalifiserte chatkonsulenter med grundig opplæring
Vi har omfattende erfaring innen det å håndtere chatter i rådgivningsbransjen og kjenner behovene til sluttbrukeren. Weplys chatkonsulenter har bred kompetanse innen chatpsykologi og får løpende opplæring for å kunne gi best mulig service til dine potensielle kunder.
Vær tilgjengelig og få mer ut av trafikken på nettsidene dine
Vær tilgjengelig på nettet 24/7/365
Med personlig live chat døgnet rundt går du aldri glipp av potensielle salg - selv når kontoret er stengt og du er langt borte i helgen. Tilby personlig service i sanntid og skap det beste førsteinntrykket som gjør at den besøkende velger deg.
Nettsidetrafikk blir til kunder
Våre chatkonsulenter screener trafikken for besøkende, og innhenter informsjon om de som er interesserte i å kjøpe. Du setter selv kravene til hvilke opplysninger du ønsker å motta om din potensielle kunde, som navn, telefonnummer, epost og hva de trenger hjelp med. Chatkonsulentene våre sender glovarme leads direkte til din innboks og/eller CRM-system.
Kvalifiserte chatkonsulenter med grundig opplæring
Vi har omfattende erfaring innen det å håndtere chatter i rådgivningsbransjen og kjenner behovene til sluttbrukeren. Weplys chatkonsulenter har bred kompetanse innen chatpsykologi og får løpende opplæring for å kunne gi best mulig service til dine potensielle kunder.
Hva er et lead?
Kort fortalt er et lead noen som har vist interesse i virksomhetens tjenester og ønsker å komme i kontakt med dere.
Hos Weply sender vi kun salgskvalifiserte leads din vei. Dette betyr at du kun mottar leads med folk som er kjøpeklare og som oppfyller definisjonen av din ideelle kundeprofil. Du velger selv hvilke opplysninger du trenger å vite om den potensielle kunden, men vi bistår selvfølgelig med å finne de beste alternativene.
Hva er et lead?
Kort fortalt er et lead noen som har vist interesse i virksomhetens tjenester og ønsker å komme i kontakt med dere.
Hos Weply sender vi kun salgskvalifiserte leads din vei. Dette betyr at du kun mottar leads med folk som er kjøpeklare og som oppfyller definisjonen av din ideelle kundeprofil. Du velger selv hvilke opplysninger du trenger å vite om den potensielle kunden, men vi bistår selvfølgelig med å finne de beste alternativene.
Mennesker ønsker å bli møtt av andre mennesker
93 % foretrekker å samhandle med et ekte menneske i en kjøpssituasjon. Dette er spesielt viktig i kjøpssituasjoner der folk har behov for å føle seg forstått og stole på selskapet – for eksempel i rådgivningsbransjen, hvor det kan handle om å opprette testamente, starte en pensjonsordning eller få råd om forsikringene dere tilbyr.
En nettside eller en chatbot kan gi statisk informasjon, men det er kun mennesker som kan vise empati for individet og møte dem der de er.
Chatkonsulentene våre svarer i løpet av 4 sekunder
Chatkonsulentene våre svarer på chatter i løpet av 4 sekunder, slik at besøkende føler seg hørt og får hjelp med en gang. Rask responstid holder den besøkende på siden og resulterer i flere varme leads. Faktisk, ble hver tredje chat til et lead i gjort.
En gjennomsnittlig chatsamtale varer i litt over 8 minutter og består av flere utvekslinger mellom kunden og chatkonsulenten. Dette er tid du heller kan bruke på viktige oppgaver i virksomheten.
Med Weplys livechat er du tilgjengelig 24/7, samtidig som du fjerner noe av trykket fra de andre kommunikasjonskanalene og konverterer flere besøkende på nettsiden til potensielle kunder.
Mennesker ønsker å bli møtt av andre mennesker
93 % foretrekker å samhandle med et ekte menneske i en kjøpssituasjon. Dette er spesielt viktig i kjøpssituasjoner der folk har behov for å føle seg forstått og stole på selskapet – for eksempel i rådgivningsbransjen, hvor det kan handle om å opprette testamente, starte en pensjonsordning eller få råd om forsikringene dere tilbyr.
En nettside eller en chatbot kan gi statisk informasjon, men det er kun mennesker som kan vise empati for individet og møte dem der de er.
Chatkonsulentene våre svarer i løpet av 4 sekunder
Chatkonsulentene våre svarer på chatter i løpet av 4 sekunder, slik at besøkende føler seg hørt og får hjelp med en gang. Rask responstid holder den besøkende på siden og resulterer i flere varme leads. Faktisk, ble hver tredje chat til et lead i fjor.
En gjennomsnittlig chatsamtale varer i litt over 8 minutter og består av flere utvekslinger mellom kunden og chatkonsulenten. Dette er tid du heller kan bruke på viktige oppgaver i virksomheten.
Med Weplys livechat er du tilgjengelig 24/7, samtidig som du fjerner noe av trykket fra de andre kommunikasjonskanalene og konverterer flere besøkende på nettsiden til potensielle kunder.
Det er enkelt få flere leads
1. Få chatten online på bare fem minutter
Du mottar en kode som skal settes inn på nettsiden. Vi hjelper gjerne til hvis dere trenger teknisk assistanse.
2. Du bestemmer selv kravene til et lead
Hvilke opplysninger trenger du fra potensielle kunder? Du kan motta navn, telefonnummer, informasjon om hva de trenger hjelp med og annet.
3. Vi håndterer kundehenvendelsene
Vi tar hånd om alle henvendelser i chatten 24/7, alle dager, hele året, og bistår kundene dine med å få tak i den informasjonen de trenger.
4. Vi sender deg varme leads
Vi innhenter informasjon om kundens behov og sender kjøpeklare leads direkte til innboksen og CRM-systemet ditt.
Det er enkelt få flere leads
1. Få chatten online på bare fem minutter
Du mottar en kode som skal settes inn på nettsiden. Vi hjelper gjerne til hvis dere trenger teknisk assistanse.
2. Du bestemmer selv kravene til et lead
Hvilke opplysninger trenger du fra potensielle kunder? Du kan motta navn, telefonnummer, informasjon om hva de trenger hjelp med og annet.
3. Vi håndterer kundehenvendelsene
Vi tar hånd om alle henvendelser i chatten 24/7, alle dager, hele året, og bistår kundene dine med å få tak i den informasjonen de trenger.
4. Vi sender deg varme leads
Vi innhenter informasjon om kundens behov og sender kjøpeklare leads direkte til innboksen og CRM-systemet ditt.
Konverter trafikken din til leads
– prøv gratis i 7 dager
Registrer deg for en gratis prøveperiode
Vi oppretter chatten din så snart vi er i kontakt med deg.
Deretter tar det bare 5 minutter å komme i gang.
Chatkonsulentene våre kan nås 24/7
Vi sender varme leads i hele prøveperioden
Prøveperioden er 100 % uforpliktende
Veiledning fra Customer Success Manager
Hver 3. chat til et lead i fjor
Konverter trafikken din til leads
– prøv gratis i 7 dager
Chatkonsulentene våre kan nås 24/7
Vi sender varme leads i hele prøveperioden
Prøveperioden er 100 % uforpliktende
Veiledning fra Customer Success Manager
Hver 3. chat til et lead i fjor
Registrer deg for en gratis prøveperiode
Vi oppretter chatten din så snart vi er i kontakt med deg.
Deretter tar det bare 5 minutter å komme i gang.
“Vi merker at kunden allerede har fått mye informasjon før vi ringer dem opp.”
— Thomas Vasileiou | Mine Arvinger
“Vi merker at kunden allerede har fått mye informasjon før vi ringer dem opp.”
— Thomas Vasileiou | Mine Arvinger