Vi klargjør potensielle kunder til rådgivningen din

Våre erfarne chatkonsulenter er spesialister på å generere varme leads til konsulenter/rådgivere

mine-arvinger-stills-03

Mine Arvinger

Med Weply er Mine Arvinger tilgjengelig for potensielle kunder 24 timer i døgnet, hele året, med ekte mennesker klare til å hjelpe i chatten.

chat (2)

21%

AV BESØKENDE CHATTER MED OSS

verified (3)

49%

AV CHATTENE
BLIR HOT LEADS

moon

44%

LEADS UTENFOR
ÅPNINGSTIDER

mine-arvinger-stills-03

Mine Arvinger

Med Weply er Mine Arvinger tilgjengelig for potensielle kunder 24 timer i døgnet, hele året, med ekte mennesker klare til å hjelpe i chatten.

chat (2)

21%

AV BESØKENDE CHATTER MED OSS

verified (3)

49%

AV CHATTENE
BLIR HOT LEADS

moon

44%

LEADS UTENFOR
ÅPNINGSTIDER

Vær tilgjengelig og få mer ut av trafikken på nettsidene dine

Industries_COLLAGELegal_advisor

Vær tilgjengelig på nettet 24/7/365

With a live chat personally manned around the clock, you'll never miss out on potential sales – even if the office is closed and you've long since gone away for the weekend. Offer personalized service in real time and create the best first impression that makes the visitor choose you.

Nettsidetrafikk blir til kunder

Våte chatkonsulenter screener trafikken for besøkende, og innhenter informsjon om de som er interesserte i å kjøpe. Du setter selv kravene til hvilke opplysninger du ønsker å motta om din potensielle kunde, som navn, telefonnummer, epost og hva de trenger hjelp med. Chatkonsulentene våre sender glovarme leads direkte til din innboks og/eller CRM-system.

Kvalifiserte chatkonsulenter med grundig opplæring

Vi har omfattende erfaring innen det å håndtere chatter i rådgivningsbransjen og kjenner behovene til sluttbrukeren. Weplys chatkonsulenter har bred kompetanse innen chatpsykologi og får løpende opplæring for å kunne gi best mulig service til dine potensielle kunder.

Vær tilgjengelig og få mer ut av trafikken på nettsidene dine

Vær tilgjengelig på nettet 24/7/365

With a live chat personally manned around the clock, you'll never miss out on potential sales – even if the office is closed and you've long since gone away for the weekend. Offer personalized service in real time and create the best first impression that makes the visitor choose you.

Nettsidetrafikk blir til kunder

Våte chatkonsulenter screener trafikken for besøkende, og innhenter informsjon om de som er interesserte i å kjøpe. Du setter selv kravene til hvilke opplysninger du ønsker å motta om din potensielle kunde, som navn, telefonnummer, epost og hva de trenger hjelp med. Chatkonsulentene våre sender glovarme leads direkte til din innboks og/eller CRM-system.

Kvalifiserte chatkonsulenter med grundig opplæring

Vi har omfattende erfaring innen det å håndtere chatter i rådgivningsbransjen og kjenner behovene til sluttbrukeren. Weplys chatkonsulenter har bred kompetanse innen chatpsykologi og får løpende opplæring for å kunne gi best mulig service til dine potensielle kunder.

Industries_COLLAGELegal_advisor

Hva er et lead?

Kort fortalt er et lead noen som har vist interesse i virksomhetens tjenester og ønsker å komme i kontakt med dere.

Hos Weply sender vi kun salgskvalifiserte leads din vei. Dette betyr at du kun mottar leads med folk som er kjøpeklare og som oppfyller definisjonen av din ideelle kundeprofil. Du velger selv hvilke opplysninger du trenger å vite om den potensielle kunden, men vi bistår selvfølgelig med å finne de beste alternativene.

Hva er et lead?

Kort fortalt er et lead noen som har vist interesse i virksomhetens tjenester og ønsker å komme i kontakt med dere.

Hos Weply sender vi kun salgskvalifiserte leads din vei. Dette betyr at du kun mottar leads med folk som er kjøpeklare og som oppfyller definisjonen av din ideelle kundeprofil. Du velger selv hvilke opplysninger du trenger å vite om den potensielle kunden, men vi bistår selvfølgelig med å finne de beste alternativene.

Mennesker ønsker å bli møtt av andre mennesker

93 % foretrekker å samhandle med et ekte menneske i en kjøpssituasjon. Dette er spesielt viktig i kjøpssituasjoner der folk har behov for å føle seg forstått og stole på selskapet – for eksempel i rådgivningsbransjen, hvor det kan handle om å opprette testamente, starte en pensjonsordning eller få råd om forsikringene dere tilbyr.

En nettside eller en chatbot kan gi statisk informasjon, men det er kun mennesker som kan vise empati for individet og møte dem der de er.

Chatkonsulentene våre svarer i løpet av 4 sekunder

Chatkonsulentene våre svarer på chatter i løpet av 4 sekunder, slik at besøkende føler seg hørt og får hjelp med en gang. Rask responstid holder den besøkende på siden og resulterer i flere varme leads. Faktisk, ble hver tredje chat til et lead i 2021.

En gjennomsnittlig chatsamtale varer i litt over 8 minutter og består av flere utvekslinger mellom kunden og chatkonsulenten. Dette er tid du heller kan bruke på viktige oppgaver i virksomheten.

Med Weplys livechat er du tilgjengelig 24/7, samtidig som du fjerner noe av trykket fra de andre kommunikasjonskanalene og konverterer flere besøkende på nettsiden til potensielle kunder.

Mennesker ønsker å bli møtt av andre mennesker

93 % foretrekker å samhandle med et ekte menneske i en kjøpssituasjon. Dette er spesielt viktig i kjøpssituasjoner der folk har behov for å føle seg forstått og stole på selskapet – for eksempel i rådgivningsbransjen, hvor det kan handle om å opprette testamente, starte en pensjonsordning eller få råd om forsikringene dere tilbyr.

En nettside eller en chatbot kan gi statisk informasjon, men det er kun mennesker som kan vise empati for individet og møte dem der de er.

Chatkonsulentene våre svarer i løpet av 4 sekunder

Chatkonsulentene våre svarer på chatter i løpet av 4 sekunder, slik at besøkende føler seg hørt og får hjelp med en gang. Rask responstid holder den besøkende på siden og resulterer i flere varme leads. Faktisk, ble hver tredje chat til et lead i 2021.

En gjennomsnittlig chatsamtale varer i litt over 8 minutter og består av flere utvekslinger mellom kunden og chatkonsulenten. Dette er tid du heller kan bruke på viktige oppgaver i virksomheten.

Med Weplys livechat er du tilgjengelig 24/7, samtidig som du fjerner noe av trykket fra de andre kommunikasjonskanalene og konverterer flere besøkende på nettsiden til potensielle kunder.

Det er enkelt få flere leads

installation icon

1. Få chatten online på bare fem minutter

Du mottar en kode som skal settes inn på nettsiden. Vi hjelper gjerne til hvis dere trenger teknisk assistanse.

search

2. Du bestemmer selv kravene til et lead

Hvilke opplysninger trenger du fra potensielle kunder? Du kan motta navn, telefonnummer, informasjon om hva de trenger hjelp med og annet.

conversation icon

3. Vi håndterer kundehenvendelsene

Vi tar hånd om alle henvendelser i chatten 24/7, alle dager, hele året, og bistår kundene dine med å få tak i den informasjonen de trenger.

Leads icon

4. Vi sender deg varme leads

Vi innhenter informasjon om kundens behov og sender kjøpeklare leads direkte til innboksen og CRM-systemet ditt.

Det er enkelt få flere leads

installation icon

1. Få chatten online på bare fem minutter

Du mottar en kode som skal settes inn på nettsiden. Vi hjelper gjerne til hvis dere trenger teknisk assistanse.

search

2. Du bestemmer selv kravene til et lead

Hvilke opplysninger trenger du fra potensielle kunder? Du kan motta navn, telefonnummer, informasjon om hva de trenger hjelp med og annet.

conversation icon

3. Vi håndterer kundehenvendelsene

Vi tar hånd om alle henvendelser i chatten 24/7, alle dager, hele året, og bistår kundene dine med å få tak i den informasjonen de trenger.

Leads icon

4. Vi sender deg varme leads

Vi innhenter informasjon om kundens behov og sender kjøpeklare leads direkte til innboksen og CRM-systemet ditt.

Konverter trafikken din til leads
– prøv gratis i 7 dager

Registrer deg for en gratis prøveperiode

Vi oppretter chatten din så snart vi er i kontakt med deg.
Deretter tar det bare 5 minutter å komme i gang.

Chatkonsulentene våre kan nås 24/7

Vi sender varme leads i hele prøveperioden

Prøveperioden er 100 % uforpliktende

Veiledning fra Customer Success Manager

I 2021 ble hver 3. chat til et lead

Capterra-White-removebg-preview

Konverter trafikken din til leads
– prøv gratis i 7 dager

Chatkonsulentene våre kan nås 24/7

Vi sender varme leads i hele prøveperioden

Prøveperioden er 100 % uforpliktende

Veiledning fra Customer Success Manager

Capterra-White-removebg-preview

Registrer deg for en gratis prøveperiode

Vi oppretter chatten din så snart vi er i kontakt med deg.
Deretter tar det bare 5 minutter å komme i gang.

Vi forvandler trafikk til kunder for over 1500 virksomheter

“Vi merker at kunden allerede har fått mye informasjon før vi ringer dem opp.”

— Thomas Vasileiou | Mine Arvinger

Vi forvandler trafikk til kunder for over 1500 virksomheter

Rådgivere 1
Rådgivere 2

“Vi merker at kunden allerede har fått mye informasjon før vi ringer dem opp.”

— Thomas Vasileiou | Mine Arvinger