Få flere kunder til bilforhandleren med livechat 24/7

Våre erfarne chatkonsulenter er spesialister på å generere varme leads til bilbransjen

Uggerhøj framegrab 2

Uggerhøj Biler

Med Weply er Uggerhøj tilgjengelig for potensielle kunder 24 timer i døgnet, alle dager hele året, med ekte mennesker klare til å hjelpe i chatten.

chat (2)

26%

AV BESØKENDE CHATTER MED OSS

verified (3)

25%

AV CHATTENE
BLIR HOT LEADS

moon

57%

LEADS UTENFOR
ÅPNINGSTIDER

Uggerhøj framegrab 2

Uggerhøj Biler

Med Weply er Uggerhøj tilgjengelig for potensielle kunder 24 timer i døgnet, alle dager hele året, med ekte mennesker klare til å hjelpe i chatten.

chat (2)

26%

AV BESØKENDE CHATTER MED OSS

verified (3)

25%

AV CHATTENE
BLIR HOT LEADS

moon

57%

LEADS UTENFOR
ÅPNINGSTIDER

Vær tilgjengelig og få mer ut av trafikken på nettsidene dine

industries_photoCAR

Du er tilgjengelig 24/7/365

Med døgnåpen livechat går du aldri glipp av mulige kunder, også når butikken eller verkstedet er stengt. Du kan tilby personlig service i sanntid, og på den måten skape en optimal kundeopplevelse.

Nettsidetrafikk konverteres til kunder

Chatkonsulentene våre screener trafikken din for besøkende som er interesserte i å bli kunde hos deg. Chatkonsulentene samler inn de opplysningene du trenger – f.eks. navn, telefonnummer, antall kjørte kilometer og bilnummer. Det kan også være bilmodell og dato hvis målet er å få flere til å bestille prøvekjøring. Chatkonsulentene våre sender glovarme leads rett til innboksen og/eller CRM-systemet ditt.

Mennesker ønsker å betjenes av mennesker

I en kjøpssituasjon foretrekker 93 % å kommunisere med et ekte menneske. Når man vil kjøpe en bil eller skal levere bilen til en større reparasjon, er det gjerne noe man har vurdert lenge. I slike kjøpssituasjoner kan tillit være avgjørende for om man inngår en avtale eller ikke.

Vær tilgjengelig og få mer ut av trafikken på nettsidene dine

Du er tilgjengelig når som helst, hver dag hele året.

Vi er på nett på dine vegne hele tiden, slik at du aldri går glipp av potensielle kunder - selv når butikken eller verkstedet er stengt. Du kan tilby personlig service i sanntid og skape en best mulig kundeopplevelse på nettet som gjør at de besøkende velger deg.

Nettsidetrafikk konverteres til kunder

Vi screener trafikken din for interesserte kjøpere og samler inn akkurat den informasjonen du ønsker - for eksempel navn, telefonnummer, antall kjørte kilometer og nummerskilt. Det kan også være bilmodell og dato hvis målet ditt er å få flere til å bestille en prøvekjøring - det er helt opp til deg! De hete leadsene dine sendes direkte til innboksen og/eller CRM-systemet ditt.

Kvalifiserte og erfarne chattekonsulenter

Vi har lang erfaring med å håndtere chatter på vegne av selskaper i bilbransjen og kjenner sluttkundens behov. Våre kvalitetssikrede chattekonsulenter er også utdannet i chattepsykologi og får kontinuerlig opplæring for å kunne levere best mulig service til deg og kundene dine.

industries_photoCAR

Hva er et lead i bilbransjen?

Et lead er et kundeemne, altså noen som viser en interesse i virksomhetens produkt eller tjeneste eller som oppfyller definisjonen av din ideelle kundeprofil. Kravene til et lead avhenger av hvem du ønsker å komme i kontakt med. Og ja, du leste rett! Du bestemmer hva som er et varmt lead for deg og vi sorterer ut alle de som ikke oppfyller disse kravene.

For noen inneholder et lead et navn, telefonnummer og e-postadresse, for andre holder det å få vite registreringsnummeret eller hvilken bilmodell den besøkende er interessert i. Mulighetene er mange, og vi veileder deg selvfølgelig til det rette oppsettet for dere.

Hva er et lead i bilbransjen?

Et lead er et kundeemne, altså noen som viser en interesse i virksomhetens produkt eller tjeneste eller som oppfyller definisjonen av din ideelle kundeprofil. Kravene til et lead avhenger av hvem du ønsker å komme i kontakt med. Og ja, du leste rett! Du bestemmer hva som er et varmt lead for deg og vi sorterer ut alle de som ikke oppfyller disse kravene.

For noen inneholder et lead et navn, telefonnummer og e-postadresse, for andre holder det å få vite registreringsnummeret eller hvilken bilmodell den besøkende er interessert i. Mulighetene er mange, og vi veileder deg selvfølgelig til det rette oppsettet for dere.

Kundeservice er for mennesker – ikke roboter

Forestill deg at det ikke fantes noen mulighet for personlig betjening på verkstedet eller i butikken. Det ville selvfølgelig ikke vært bærekraftig – og det samme gjelder for nettsiden! 93 % foretrekker tross alt å samhandle med et ekte menneske i en kjøpssituasjon. Og det kommer ikke som noen overraskelse at de fleste starter med å lete på nettet. Så hvorfor ikke være tilgjengelig i egen person der også?

Det å kjøpe en bil, starte en leasing eller bestille en stor reparasjon er situasjoner hvor menneskelig kontakt er alfa og omega. Man trenger å bli forstått og føle en viss tillit. Dette kan kun oppnås via menneskelig kontakt, ettersom det bare er mennesker som kan vise empati og forstå en kontekst. En chatbot kan ikke det.

Chatkonsulentene svarer innenfor få sekunder

En gjennomsnittlig chat innen bilbransjen varer i 8,40 minutter og består av ni utvekslinger mellom kunden og chatkonsulenten. Forbrukere går rett på sak når de trenger hjelp, men de krever også øyeblikkelig svar i retur.

Det er derfor chattene våre håndteres innenfor 4 sekunder, noe som sikrer at den besøkende føler seg hørt og får øyeblikkelig hjelp. En rask respons holder den besøkende på siden og resulterer i flere varme leads. Faktisk, ble hver tredje chat til et lead i 2021.

Kundeservice er for mennesker – ikke roboter

Forestill deg at det ikke fantes noen mulighet for personlig betjening på verkstedet eller i butikken. Det ville selvfølgelig ikke vært bærekraftig – og det samme gjelder for nettsiden! 93 % foretrekker tross alt å samhandle med et ekte menneske i en kjøpssituasjon. Og det kommer ikke som noen overraskelse at de fleste starter med å lete på nettet. Så hvorfor ikke være tilgjengelig i egen person der også?

Det å kjøpe en bil, starte en leasing eller bestille en stor reparasjon er situasjoner hvor menneskelig kontakt er alfa og omega. Man trenger å bli forstått og føle en viss tillit. Dette kan kun oppnås via menneskelig kontakt, ettersom det bare er mennesker som kan vise empati og forstå en kontekst. En chatbot kan ikke det.

Chatkonsulentene svarer innenfor få sekunder

En gjennomsnittlig chat innen bilbransjen varer i 8,40 minutter og består av ni utvekslinger mellom kunden og chatkonsulenten. Forbrukere går rett på sak når de trenger hjelp, men de krever også øyeblikkelig svar i retur.

Det er derfor chattene våre håndteres innenfor 4 sekunder, noe som sikrer at den besøkende føler seg hørt og får øyeblikkelig hjelp. En rask respons holder den besøkende på siden og resulterer i flere varme leads. Faktisk, ble hver tredje chat til et lead i 2021.

Det er enkelt å få flere leads

installation icon

1. Få chatten online på bare fem minutter

Du mottar noe kode som skal settes inn på nettsiden. Vi hjelper gjerne til hvis dere trenger teknisk assistanse.

search

2. Du bestemmer selv kravene til et lead

Hvilke opplysninger trenger du fra potensielle kunder? Du kan motta telefonnummer, kilometerstand, nummerskilt og annet.

conversation icon

3. Vi håndterer kundehenvendelsene

Vi tar hånd om alle henvendelser i chatten 24/7, alle dager, hele året, og bistår kundene dine med å få tak i den informasjonen de trenger.

Leads icon

4. Vi sender deg varme leads

Vi innhenter informasjon om kundens behov og sender kjøpeklare leads direkte til innboksen og CRM-systemet ditt.

Det er enkelt å få flere leads

installation icon

1. Få chatten online på bare fem minutter

Du mottar noe kode som skal settes inn på nettsiden. Vi hjelper gjerne til hvis dere trenger teknisk assistanse.

search

2. Du bestemmer selv kravene til et lead

Hvilke opplysninger trenger du fra potensielle kunder? Du kan motta telefonnummer, kilometerstand, nummerskilt og annet.

conversation icon

3. Vi håndterer kundehenvendelsene

Vi tar hånd om alle henvendelser i chatten 24/7, alle dager, hele året, og bistår kundene dine med å få tak i den informasjonen de trenger.

Leads icon

4. Vi sender deg varme leads

Vi innhenter informasjon om kundens behov og sender kjøpeklare leads direkte til innboksen og CRM-systemet ditt.

Konverter trafikken din til leads
– prøv gratis i 7 dager

Registrer deg for en gratis prøveperiode

Vi oppretter chatten din så snart vi er i kontakt med deg.
Deretter tar det bare 5 minutter å komme i gang.

NO_Try-for-free (#49)?

Chatkonsulentene våre kan nås 24/7

Vi sender varme leads i hele prøveperioden

Prøveperioden er 100 % uforpliktende

Veiledning fra Customer Success Manager

Hver 3. chat ble til et lead i fjor

Capterra-White-removebg-preview

Konverter trafikken din til leads
– prøv gratis i 7 dager

Chatkonsulentene våre kan nås 24/7

Vi sender varme leads i hele prøveperioden

Prøveperioden er 100 % uforpliktende

Veiledning fra Customer Success Manager

Hver 3. chat ble til et lead i fjor

Capterra-White-removebg-preview

Registrer deg for en gratis prøveperiode

Vi oppretter chatten din så snart vi er i kontakt med deg.
Deretter tar det bare 5 minutter å komme i gang.

NO_Try-for-free (#49)?

Vi forvandler trafikk til kunder for 2400+ virksomheter

"Vi er alltid tilgjengelig ovenfor våre kunder samtidig med, at det har tatt en del av presset av våre telefoner."

— Mads Aagaard | Uggerhøj Cars

Vi forvandler trafikk til kunder for 2400+ virksomheter

“Leadsene vi får via chatten vår har skyhøy kvalitet, og vi kan raskt se om det finnes potensiale for samarbeid. Det synes jeg er enormt verdifullt.”

— Mads Aagaard | Uggerhøj Cars