Vi har skaffet leads til mer enn 1500 virksomheter
Vi kunne sagt mye om hvordan Weply hjelper virksomheter med å ønske potensielle kunder velkommen og konvertere nettsidetrafikk til glovarme, kjøpeklare leads, men vi lar i stedet bedriftene (og tallene) tale for seg. Vil du også ha mer ut av nettsidetrafikken din?

“Vi så allerede etter et par dager at de leadsene vi fikk inn faktisk tjente inn investeringen og vel så det.”
Thomas Maltha Krogh | Bomae

13%
AV DE BESØKENDE
CHATTER MED OSS

47%
AV CHATTENE
GIR VARME LEADS

58%
LEADS UTENOM
ÅPNINGSTIDEN

“Vi merker at kunden allerede har fått mye informasjon før vi ringer dem opp.”
Thomas Vasileiou | Mine Arvinger

21%
AV DE BESØKENDE
CHATTER MED OSS

49%
AV CHATTENE
GIR VARME LEADS

44%
LEADS UTENOM
ÅPNINGSTIDEN

"Vi er alltid tilgjengelig ovenfor våre kunder samtidig med, at det har tatt en del av presset av våre telefoner."
Mads Aagaard | Uggerhøj Biler

26%
AV DE BESØKENDE
CHATTER MED OSS

25%
AV CHATTENE
GIR VARME LEADS

57%
LEADS UTENOM
ÅPNINGSTIDEN

"Vi ønsket oss en plattform, hvor vi kunne utvide forholdet til webformularen på vår hjemmeside."
Ulrik Oldenburg | Hydro-Con

32%
AV DE BESØKENDE
CHATTER MED OSS

51%
AV CHATTENE
GIR VARME LEADS

41%
LEADS UTENOM
ÅPNINGSTIDEN

“Siden vi fikk Weply, har det vært mulig at øke antallet av kunder for det samme planbudsjettet.”
Samuel Zachariae | Malerfirmaet Lykkebo

31%
AV DE BESØKENDE
CHATTER MED OSS

56%
AV CHATTENE
GIR VARME LEADS

52%
LEADS UTENOM
ÅPNINGSTIDEN

“De leadsene vi får via chatten vår har skyhøy kvalitet, og vi kan raskt se om det finnes potensiale for samarbeid.”
Frederik Sandgrav | Sandgrav Solutions

20%
AV DE BESØKENDE
CHATTER MED OSS

29%
AV CHATTENE
GIR VARME LEADS

44%
LEADS UTENOM
ÅPNINGSTIDEN

“Vi så allerede etter et par dager at de leadsene vi fikk inn faktisk tjente inn investeringen og vel så det. Dette fordi vi fikk kontakt med kunder som vi ikke har nådd tidligere.”
Thomas Maltha Krogh | Bomae

13%
AV DE BESØKENDE
CHATTER MED OSS

47%
AV CHATTENE
GIR VARME LEADS

58%
LEADS UTENOM
ÅPNINGSTIDEN

“Vi merker at kunden allerede har fått mye informasjon før vi ringer dem opp.”
Thomas Vasileiou | Mine Arvinger

21%
AV DE BESØKENDE
CHATTER MED OSS

49%
AV CHATTENE
GIR VARME LEADS

44%
LEADS UTENOM
ÅPNINGSTIDEN

"Vi er alltid tilgjengelig ovenfor våre kunder samtidig med, at det har tatt en del av presset av våre telefoner."
Mads Aagaard | Uggerhøj Biler

26%
AV DE BESØKENDE
CHATTER MED OSS

25%
AV CHATTENE
GIR VARME LEADS

57%
LEADS UTENOM
ÅPNINGSTIDEN

"Vi ønsket oss en plattform, hvor vi kunne utvide forholdet til webformularen på vår hjemmeside."
Ulrik Oldenburg | Hydro-Con

32%
AV DE BESØKENDE
CHATTER MED OSS

51%
AV CHATTENE
GIR VARME LEADS

41%
LEADS UTENOM
ÅPNINGSTIDEN

“Siden vi fikk Weply, har det vært mulig at øke antallet av kunder for det samme planbudsjettet.”
Samuel Zachariae | Malerfirmaet Lykkebo

31%
AV DE BESØKENDE
CHATTER MED OSS

56%
AV CHATTENE
GIR VARME LEADS

52%
LEADS UTENOM
ÅPNINGSTIDEN

“De leadsene vi får via chatten vår har skyhøy kvalitet, og vi kan raskt se om det finnes potensiale for samarbeid.”
Frederik Sandgrav | Sandgrav Solutions

20%
AV DE BESØKENDE
CHATTER MED OSS

29%
AV CHATTENE
GIR VARME LEADS

44%
LEADS UTENOM
ÅPNINGSTIDEN