København V
Start så snart som muligt
Customer Success Agent - Norge
Oprettet: 27. juni 2025
Drømmer du om en jobb der kundeservice og administrative oppgaver står i fokus? Samtidig, elsker du å samhandle med kunder på tvers av bransjer og sikre at de får best mulig service? Da kan du godt bli vår nye kollega.
Vi er på jakt etter god energi og hardt arbeid!
- Vi forventer ikke at du har lang erfaring innen kundeservice, men rett og slett at du har mye driv og en strukturert tilnærming til oppgavene. I tillegg ønsker vi at du:
- Er serviceinnstilt og går ikke på kompromiss med kvaliteten.
- Kan holde oversikt og oppdatere dine kundelister slik at du overholder dine avtaler med våre kunder.
- Du synes det er spennende og morsomt å snakke med bedriftskunder fra ulike bransjer.
- Er detaljorientert og kan jobbe selvstendig så vel som i team.
På en vanlig arbeidsdag vil du:
- Opprettholder kontakten med norske kunder fra egen kundeportefølje, hvor du er ansvarlig for servicehenvendelser, fastholdelse av kundeforhold og reforhandling av avtaler.
- Onboarde nye norske kunder i vårt system.
- Samhandle, lytt og svar på kundenes behov.
- Vær ansvarlig for å planlegge våre chat-konsulenter og gi dem tilbakemelding for å sikre god kvalitet.
- Chat med våre kunder etter behov.
Hvem er vi?
Weply utvikler og drifter personlig bemannede chat-løsninger for over 2500+ selskaper og opererer i Danmark, Sverige, Norge, Nederland og USA. Vi skiller oss blant annet fra våre konkurrenter ved å ha et eget korps av utdannede chat-konsulenter til å håndtere dialoger på vegne av våre kunder 24/7. Vi vokser raskt, og i denne utviklingen søker vi en rik medarbeider som kan være bindeleddet mellom oss og våre norske bedriftskunder – og det er her du kommer inn i bildet!
Vi er en sosial arbeidsplass hvor samhold er høyt prioritert! Vi kan blant annet tilby deg:
- En jobb hvor du kan sette din kjærlighet til kundeservice i spill.
- Å bli en del av et internasjonalt team bestående av dyktige medarbeidere fra Danmark, Nederland og Sverige.
- Gode arbeidsforhold i et spennende og dynamisk selskap, hvor det ikke er langt fra en god idé til utførelse.
- Sosiale arrangementer som inkluderer fredagsbarer, team-dager og Weply Games.
Det praktiske:
Stillingen er 37,5 timer i uken på vårt kontor i Vesterbrogade i København. Det er også mulig å jobbe deltid.
Søknadsfrist, avtale og intervjuer:
Vi ser frem til å høre fra deg, så ikke nøl med å sende en motivert søknad og din CV, da vi kaller inn intervjuer fortløpende.
Har du spørsmål om stillingen er du velkommen til å ringe COO, Kristina G. Mortensen på +45 22 93 69 41. Startdato er så snart som mulig.
Høres det ut som deg vi søker? Send din motiverte søknad samt CV til job@weply.dk.
Vi ser frem til å høre fra deg!