Vi har skaffet leads til mer enn 2.400 virksomheter
Vi kunne sagt mye om hvordan Weply hjelper virksomheter med å ønske potensielle kunder velkommen og konvertere nettsidetrafikk til glovarme, kjøpeklare leads, men vi lar i stedet bedriftene (og tallene) tale for seg. Vil du også ha mer ut av nettsidetrafikken din?

“Weply har hjulpet oss å bli mer tilgjengelig for våre kunder og effektivt utvidet vår salgsavdeling.”
Marielle Forbergskog | CAMISA

13%
AV DE BESØKENDE
CHATTER MED OSS

22%
AV CHATTENE
GIR VARME LEADS

51%
LEADS UTENOM
ÅPNINGSTIDEN

“Weply leverer en topp tjeneste som vi hadde savnet i mange år, før vi begynte å bruke de.”
Roger W. Riddergård | Caroffice

21%
AV DE BESØKENDE
CHATTER MED OSS

49%
AV CHATTENE
GIR VARME LEADS

33%
LEADS UTENOM
ÅPNINGSTIDEN

"Vi fikk en proff chat på særdeles kort tid, med mennesker istedet for et chatrobot"
Geir Langedrag | TT-Teknikk

26%
AV DE BESØKENDE
CHATTER MED OSS

38%
AV CHATTENE
GIR VARME LEADS

36%
LEADS UTENOM
ÅPNINGSTIDEN

"God kommunikasjon og kundeservice, enkel og greit og sette opp, god kvalitet på chatservice."
Åge Johan Ellingsen | Xpressprofil

32%
AV DE BESØKENDE
CHATTER MED OSS

47%
AV CHATTENE
GIR VARME LEADS

19%
LEADS UTENOM
ÅPNINGSTIDEN

“Vi er veldig godt fornøyd. Kundene får umiddelbart svar. Kundenes tilbakemeldinger udelt positive!”
Finn Hermansen | Bodø Bilpleie

31%
AV DE BESØKENDE
CHATTER MED OSS

61%
AV CHATTENE
GIR VARME LEADS

41%
LEADS UTENOM
ÅPNINGSTIDEN

“Weply gir bedre 'Return on Investment' på både vår egen nettside og våre kunders nettsider.”
Mats Erlandsen Holmvik | Make Customers

20%
AV DE BESØKENDE
CHATTER MED OSS

41%
AV CHATTENE
GIR VARME LEADS

45%
LEADS UTENOM
ÅPNINGSTIDEN

“Weply har hjulpet oss å bli mer tilgjengelig for våre kunder og effektivt utvidet vår salgsavdeling.”
Marielle Forbergskog | CAMISA

13%
AV DE BESØKENDE
CHATTER MED OSS

22%
AV CHATTENE
GIR VARME LEADS

51%
LEADS UTENOM
ÅPNINGSTIDEN

“Weply leverer en topp tjeneste som vi hadde savnet i mange år, før vi begynte å bruke de.”
Roger W. Riddergård | Caroffice

21%
AV DE BESØKENDE
CHATTER MED OSS

49%
AV CHATTENE
GIR VARME LEADS

33%
LEADS UTENOM
ÅPNINGSTIDEN

"Vi fikk en proff chat på særdeles kort tid, med mennesker istedet for et chatrobot"
Geir Langedrag | TT-Teknikk

26%
AV DE BESØKENDE
CHATTER MED OSS

38%
AV CHATTENE
GIR VARME LEADS

36%
LEADS UTENOM
ÅPNINGSTIDEN

"God kommunikasjon og kundeservice, enkel og greit og sette opp, god kvalitet på chatservice."
Åge Johan Ellingsen | Xpressprofil

32%
AV DE BESØKENDE
CHATTER MED OSS

47%
AV CHATTENE
GIR VARME LEADS

19%
LEADS UTENOM
ÅPNINGSTIDEN

“Vi er veldig godt fornøyd. Kundene får umiddelbart svar. Kundenes tilbakemeldinger udelt positive!”
Finn Hermansen | Bodø Bilpleie

31%
AV DE BESØKENDE
CHATTER MED OSS

61%
AV CHATTENE
GIR VARME LEADS

41%
LEADS UTENOM
ÅPNINGSTIDEN

“Weply gir bedre 'Return on Investment' på både vår egen nettside og våre kunders nettsider.”
Mats Erlandsen Holmvik | Make Customers

20%
AV DE BESØKENDE
CHATTER MED OSS

41%
AV CHATTENE
GIR VARME LEADS

45%
LEADS UTENOM
ÅPNINGSTIDEN